Názory zákazníků
Krédo firmy
Friday 07. February 2014
Krédo Vaší firmy (na stránce O nás) máte moc hezké. Ale už podnikáte asi moc dlouho a chtělo by upravit. Nedovedu si totiž představit, jak neodpovídáním na emaily s reklamacemi dosáhnete spokojených zákazníků. Na Heuréce Vám toto chování vytýká stále více zákazníků, ale asi Vám to nevadí. Přitom by stačilo na email odpovědět nebo poslat email či zavolat před tím, než záměrně odešlete něco jiného, než si zákazník objednal.
Odpoved: Vážený zákazníku, poslali jsme Vám originál Samsung v ceně náhrady.Ovladač je funkčně i vzhledově naprosto stejný až natu barvu. ALe jestli chcete, mžeme Vám jej vyměnit. Omlouváme se za pozdní odpověĎ, řádí nám tu chřipka.
Napsal: Zákazník